BaharYlmaz Kızlar benimde netleşti 12 de erkekti 23 te kesin kız dendi artık Doğumda sürpriz yapmazsa 🙏🏼💕🐣
Burcum [bilinmeyen] 14 te erkek denildi 😊 dün gittik doktora. %90 diyorum 16. Hafta da %100 deriz dedi. Ama benzetiyorum demedi. Erkek bu çocuk pipisi var dedi😅 bakalım hayırlısı artık.