Tugcerasim ya işte sürekli banada çevremde birileri şunu yapma bu olur bunu yapma bu olur dediği için canımı sıkıyorlar hiç ihtimal dahi vermiycek olsam bile içime kurt düşürüyorlar, birde diyorlar yani aa neden yaptın bir daha yapma falan filan. İyi çok sevindim birşey olmaz zaten haklısınız olanlarda tesadüfen olmuş büyük ihtimalle