Kızlar bebeğim erkek temmuz 1 de doğuyor şu an hesaplamalara göre belki haziran son haftası da olabilir ben şimdi kaç beden zıbın kaç adet alıcam tecrübeli anneler yardım edebilir mi çekme vs yapıyormuş erkekler iri oluyormuş falan filan aklım çook karışık😂🫠