Arkadaşlar bana da doktor prilam verdi içsem de içmesem de kusuyorum aynı bugün hıcbırsey yemedım ıkı kere kustum açlıktan artık iyice mide bulantım arttı gün ıcınde hiç geçmedi su bıle içemiyorum acile gitsem serum vs takarlar mı aşırı halsiz ve bitkin hissediyorum kendımı bu neredeyse 3 hafta olucak böyle 3 kilo verdim ve henüz 8+3 haftamdayım boşa da gitmek istemiyorum doktora bide hafif grip de var geniz akıntısı o daha da mide bulandırıyor ne yapmam gerek 😒