sevvalbaran bende oğluma normal doğum olur diye kendimi hep odakladım. Herşeyi yaptım normal olması için hastaneye 40+1 de doğum için gittiğimde bile normal doğum olarak giriş yapmıştım ama suyu azaldı ve yukarı çıktı doğum kanalına inmedi bile zorunlu sezeryan oldum. Damdan düşer gibi oldu ama dedim keşke ilk başta sezeryan diye kendimi alıştırsaydım. Öyle herkesin anlattığı kadar korkulacak bişey değil. Anestezi olarak da tüm uyutulmayı isteme bence. Benim belden altımı iğne ile uyuştırdular hiç hissetmedim bile. Doktor bebeğini görmek ister misin dediğinde ne ara kestiniz beni falan diye sormuştum 😂 bebeğini yanına yatırdıklarında zaman öyle bi geçiyor ki 45 dakika sürmüş benim ameliyatım eşim öyle dedi. Ama nasıl geçtiğini bile anlamadım. Bebeği gördükten sonra istersen uyutalım seni diye sordular ben gerek yok dedim. Sezaryen da tek zorlandığım şey gaz çıkartma konusuydu yapamadım, yapamayınca çıkışta vermedi doktor en son lavman yaptılar 😏 herkesin acı eşiği Farklı olur ama bence korkulduğu kadar değil benden söylemesi 😉