3.5 ay oldu doğum yapalı. 91le hamile kalıp 96ile doğuma girdim. İlk 2hafta 84e düştüm ama ne zamanki 40ım çıktı beni bir açlık aldı ve durduramıyorum kendimi. 94e yükseldim su an Sürekli açım ve sürekli tatlı yemek istiyorum. Siz nasıl başa çıkıyorsunuz bu durumla 🥺