Selam arkadaşlar.Geçen ay kistim olduğu için doktorum ilaç verdi hiç içmediğim bi ilaçti kistin gitmesi için ve adetde yapıyormuş fakat ilaç bitti ben adet olmadım.Dr usm yaptı kist gitmiş diğer her şey de normal.Hep içtiğim duphaston var onu verdi yine 1 hafta günde iki kez içtim dün bitti ilaç hafif meme uçlarımda hassasiyet var bu adet belirtisi ola bilir mi? Duphaston ne zaman içsem heo adet olurum 1 hafta içinde