Eceozzzz Merhaba 6 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim kese var ama embriyo izlenmedi dedi normal mi acaba
pamukpamukoldum Eceozzzz bende 6 haftalıgım daha kücücükşer Gec döllenmedir canını sıkma hic Bekle kuzum🤎
EceNaz26 Eceozzzz 6 haftalikta benimde bebek gözükmemişti korkma, 2 hafta sonra en gec görürsünüz inşallah 🙏🏻😊