Becem Duyguch01 bu hafta değilde 7. Hafta da çok yaşadım belimden sol tarafıma doğru bıçak batması gibiydi 1 hafta çektim bende şuan 11 +4 üm sıkıntım yok benimde tansiyon düşüklüğü var çok yoruyor
Tubiku Bende de vardi, youtube da yoga yaptim gecti. Eger doktor yasaklamadi ise yoga bu agrilara cok iyi geliyor, tikanikligi aciyor. Hintli bir kadin var adini unuttum. Tavsiye ederim