Hilaldabaan 24+2 yim kızlar çok afedersiniz ama ishalim sadece sabahları oluyor akşam normal şekilde oluyor ama bu sabah su gibiydi çok kötü başına gelen var mı nasıl geçti rahatsız ve kötü hissediyorum kendimi 😔
Rabiul Hilaldabaan bende 1 kere isal oldum doktoruma yazdım hemen ilaç verdi 1 kere kullandım ertesi güne bir şey kalmadı ilacı bıraktım sonra
_handan91_ Hilaldabaan bende ilk baslarda olmustu nerdeyse her sabah. Magnezyum dozunu indirtti doktor öylelikle gecti. Magnezyum aliyorsaniz oda yapiyor ishal 😵💫 Gecmis olsun