1palyaco neslim1995 ben yenidoğan için molfix pure aldım. Zamanla değiştirip goona geçmeyi düşünüyorum . Ama ilk molfix ile başlayacağım . Çok memnun kalırsam devam edebilirim devaya duruma göre erken değiştirebilirim .
Birbahargunu neslim1995 diğerini kullanmadım bilmiyorum ama goon kullanıyorum başından beri çok memnunum hiç taşırma sızdırma yapmadı
neslim1995 Birbahargunu teşekkür ederim normal de iki bezi de kızım da kullanıyordum tabi aradan 4 yıl geçti çoğu bez kendini bozunca bilemedim