Merhaba kızlar, doğumum haziran sonuna denk gelecek ilk bebeğim kasımda doğduğu için yazın nasıl olur giyim kuşam bilmiyorum. Ne almalıyım? Nasıl giydirmeliyim? Üşümesin ya da sıcak olmasın dengeyi tutturmak zor olacak gibi. Yaz ayları annelerimizin tavsiyelerini bekliyorum. Bir de normal 10 lu hastane çıkışı o tarihler için alsam uygun olur değil mi?