Cerenglr Kızlar gebeyken sırt üstü yatmak çok önerilmiyor diye biliyorum ya da sağ tarafına yatmak ben kendimi uykudan uyandığımda genelde sırt üstü ya da sağıma dönük buluyorum. Sizde de böyle mi ?
amayinedeiyiilerledim Cerenglr bende sırt üstü çok uyanıyorum. Ama size bi rahatsızlık vermiyorsa sorun olmaz. Sırt üstü yatınca annede tansiyon düşüklüğü vs olabiliyormuş o yüzden tavsiye edilmiyor. Sırt üstü yatınca kendinizi rahatsız hissetmiyorsanız sorun yok demektir 🤗
aslhnkrts9 Cerenglr ben sola yatıyorum sabah uyanınca sırt üstü buluyorum kendimi 😬şuan çok bi rahatsızlık yaşamıyorum bu konuda normalde yattığı gibi uyanan biriydim ben