Dmlaysun normal yiyiorum kahvaltıda kesinlikle yumurta peynir eksiksiz... atıştırmalık olarakta kefir havuç elma mandalina muz yoğurt (ceviz kuru üzüm fındıkları tüm tüm yoğurtun içinde yiyiorum çünkü sade yemektan gına geldi) (muz yediğim gün havuç yemiyorum ya da havuç yesiğim zaman muz) öğlen iş yerinde ne çıkarsa akşamda ne yapıp yediysek 🤗 haftada 1 balık kesin yiyiorum