Kızlar uzun süre ayakta yaşam ya da yorgunsam bebeği hissedemiyorum. Bebeği hissettiğim saatler genelde yemekten sonraları ya da yatakta ya da uzanırken oluyor. Bir de ilk gebeliğim ama bebeğin kafası eli ve ayakları nerede henüz algılayamıyorum normal mi