Rbs6008 İlk bebeğim avent in biberon setini alıcaktım e bebekte 1750 tl olan ama plastikmiş cam mı daha iyi plastik mi karar veremedim bir büyük bir küçük cam mı alayım yoksa bu set iyi mi kızlar
Rabiul Rbs6008 ben plastik olanı aldım açıkçası camı kırılma ihtimali var çünkü dışardaykende acil bir şey olduğu zaman düşme riski var size kalmış , kardeşlerimdede plastik kullandık hiç sorun yaşamadık cam daha sağlıklı orası tartışılamaz 🤷🏼♀️
Beybitooo Rbs6008 comotomo var internetten bi ona bakın meme ucuna çok benziyor o yüzden bebek emmeyi reddetmiyor bende ondan alıcam kuzenimde onu kullandı meme yönünden hiç sorun yaşamadılar
Mamaegi Rbs6008 cam kırılır eder diye almadım aslında daha sağlıklı diye düşünüyordum ama ben plastik olandan aldım