Bebegimsu350 Durumunuz nedir kizlar nekadar olmuş kilolarii sizde durum nedir bende çok şiddetli bel ağrısı var 🙄
Bebismgeliyorr Bel ağrım biraz var benimde 27.haftadayım.bebek büyüdüğü için hareketlerini daha çok hisseder oldum. Halsizlik var hiçbir şey yapmak istemiyorum ruh halim zaten çok dengesiz ondan bahsetmiyorum bile ve doğum korkularım başladı
Mineartcc 28 haftaligiz magnezyum 2 aydır kullanmama rağmen yalanci kasilmalarim Bi kaç gündür arttı. Sizlerde de oluyor mu çok rahatsızlık verici 🤦♀️
Mineartcc ilksenkk oluyor bacak aram da ağrıyor ozellikle gece yatarken sağa sola dönmek isteyince muhakkak o ağrıya uyanırım. Dünden beri de sol kasik tarafım sanırım nasıl tarif edilir bilmiyorum ama sanki bir ip gerilircesine acıyor gibi bir şey oluyor yürürken falan. Normaldir diye düşünüyorum ama çok rahatsızlık verirse doktoruma basvururum
ilksenkk Mineartcc evet benimde regl sancısı gibi olunca endişelendim doktoruma gittim dün sizde devam ederse başvurun:)
Kubra5816 Mineartcc bende de aynısı oluyor sol tarafa yatınca sorun yok ama sağa dönünce sanki damar çekiliyor gibi karnım ağrıyor doktora sorduğum da da bebek o yönde yatmanı istemiyor olabilir sol tarafa yat sen demişti
Mineartcc Kubra5816 aslında valla ağrı sızı çekelim hiç sorun değil ama sanırım hamileligin en zor yanı bu ağrılar vs olurken acaba bebege mi Bi şey oluyor veya bebek iyi mi diye sürekli düşünmek insani çok yoruyor. :'(
Kubra5816 Benim ağrım yok sızım yok modum yok bişeyim yok boş ruh halindeyim ve çok enerjik biri olmama rağmen çöktüm 26 hafta 10 kilo almışım
Kubra5816 Mineartcc aynı şey bende de oluyor özel doktora gitmeme rağmen bebeği merak ettiğim için kaç kere devlet acile gittim sırf görmek için