Ben kullanıyorum pıhtılaşma yok öncesinde çok kayiplarim olmuştu tansiyon hastayım tedbir amaçlı başladık birde ikiz gebelik bı sakıncası olacağını sanmıyorum bu ücretsiz olanlar nasıl alıyor ya raport çıkarttım ama yüzde onluk bı fark veriyorum bı aylık iğneye yaklaşık 350 kusur fark çıkıyor bana hiç ücret vermeden alanlar varmış anlamadım bende