Momgirl1 Kızlar merhaba 30 haftadayım ama böyle çok yoğun şekilde hareket hissetmiyorum teknelerini hissediyorum ara sıra sizlerde hissetme yoğunluğu nasıl acaba yani sakin bebekler böyle mi oluyor yoksa çok hareketli mi bekekleriniz sağlıklı doğum diliyorum
Bekledigimmucizemm Momgirl1 aynı şeyi bende yaşıyorum daha önce sanki daha hareketliydi ama bu haftalarda herkes yaşıyorum bunu büyüdüğü için yeri dar oluyor ondan olabilir bence
Frkbsr Momgirl1 bende bu konuda post açmıştım ayni şekilde hissediyorum ama öyle çok değil gayet sağlıklı diyor doktor 10 gün arayla gidiyorum galiba bazı bebekler sakin oluyor yine hareketlerini hissetmezseniz hemen gidin fakat içinizi rahat tutun çoğu anne yaşıyormuş bunu
Su_de Momgirl1 canım benim bebeğim de hareketli (30+3) ama çok hissetmiyorum açıkçası yatınca hareket ederse hissedebiliyorum bir de toplanırsa o kadar bazen gün boyu tekmelemiyor tekmelese bile çok cılız varla yok arası oluyor o zaman da iyi olduğunu yer değiştirmesinden toplanmasından anlıyorum
Asena12 Bende 30 haftalık hamileyim haraketleri derinden geliyo sanki vuruyo ama çok güçlü vurmuyor her zaman sanırım bu haftalar da normal