Kubraygt banada devletteki drerkek gbi dedi ama ozeldeki kiz dedi cikinti asagda ve uzun devletteki dr disinda herkes kiz diyo bende kiz diyorum bakalm savasi kim kazanacak. benimde iki oglum var kizim olsun cok istiyorum buyuk oglumda kiz kardes cok istiyo kuzenleri hep kiz