Geçen haf. Doktorum bebeğin baş gelisli olduğunu söyledi bu normal degilmi birde bende vasa previa var yani bebeğin kordonun rahim üzerinden geçmesi idi sanırım tam emin olmak için vajinal muayene yapmak istediler bir sıkıntı olurmu 10 gün sorna hazırlıklı gel vajinal muayene yapmam gerek dedi