Rukibirol batıkent ümit hastanesine gidiyorum dilek hocaya çok çok memnunum 9 ay önce doğum yaptım bebeğin 1 aylık muayenesi ücretsiz yalnız odaları çok küçük ve ikramlık dedikleri 3-5 tane kahve bir iki bitki çayı yani keşke dilek hoca Acıbadem de olsa orda doğum yapardım sırf dilek hoca için geliyorum