Ezgimomssx Gölcük medarda doğum yapan varmı kızlar doğum.ücreti nedir hangi doktora gittiniz memnun kaldiniz mi
Pndck16 Ezgimomssx Ezgimomssx Benim doktorum da eda hanım çok tatlı ve guler yüzlü bi hanfendi çok memnunum. Doğum ücreti 18 olmuş bunun ıcınde oda süsleme ve fotograf çekimi de mevcutmuş
2prensessannesi Ezgimomssx eşim girdi ssk ile işlem yapılırsa fiyata dahil özel sigorta olursa 2 bin tl istedile
Pndck16 Benim doktorum da eda hanım çok tatlı ve guler yüzlü bi hanfendi çok memnunum. Doğum ücreti 18 olmuş bunun ıcınde oda süsleme ve fotograf çekimi de mevcutmuş