Kızlar böyle karnımın biraz alt tarafına aşagısına yani agrı girer gibi oluyor kasık agrısı gibi ama hemen geçiyor agrı girdiginde de elimi koyuyorum orası taş gibi oluyor bilen var mı bebegin oldugu yer mi bebiş sanki orda gibi 😅 Böyle karnımın az aşagısı agrı giriyor bıçak saplanır gibi oraya dokunuyorum şiş gibi sert oluyor ama ağrı geçince şişliği sertligi de geçiyor bilenler yazsınn bebek bişey yapıyo içerde rahat durmuyor diye düşünüyorum 😅 17 haftalıgız