36+4 olduk bugün 2 gündür düzensiz sancım vardı dün kahve rengi leke geldi peceteye ama sancım sık ve artmadı diye gitmedim 3 cm acilmam vardı geçen hafta bugün sabahta kırmızı şeritli leke geldi şuan baskı çok adet sancısı gibi sancı var ama hafif durumda dua edin bize kuveze girmeden sağ salim eve alıp gelebileyim