2cibebis Kizlar 21+5 gunluk gebeyim bu sabah uyandigimda bacak aram islakti pijamam da idrar degldi ama neden olmus olabilir doktoruma sordum daha cvb vermedi yasayan varmi bu durumu
busduuk1914 2cibebis fitil vs kullanıyor musunuz? Ben fitil kullandığımda olmuştu, normal demişti doktorum. Fitil kullanmıyorsanız su sızıntı yapmış falan olabilir belki
[silindi] 2cibebis benim de hep iç çamaşırımda ıslaklık oluyordu fitil kullanmadım.hatta suyu falan mı dedim korktum.doktor baktı bişey yok dedi.normal o dedi.bi sıkıntı da yaşamadım
2cibebis busduuk1914 fitil kullanmiyorum daha once evet bnde kullandigimda farketmistm onda normaldir diye sormamistm ama bundada sordm hala cvb alamadim