Melliisaa Cayır başı ek binasına giden var mı kızlar hangi doktora gidiyorsunuz yada doğumu orda olan var mı
Rabiul Melliisaa bi arkadaşım orda doğum yaptı doktoru bilmiyorum muhtemelen nöbetçi doktor gece doğum olmuştu çünkü iyi geçtiğini söylüyor
Melliisaa Rabiul refakatçi olarak eş kalabiliyormus birde onu öğrenmek için yazdım belki deneyimleyen vardır
Rabiul Melliisaa onu bilmiyorum canım devlette eş kalamıyor diye biliyorum ama orası nasıldır 🤷🏼♀️ üstte kalsın bilen cevaplasın 🤗