Arkadaşlar yedi haftalık hamileyim. Dün ilk defa muayene oldum kalp atışını duydum çok şükür. Ama doktor hafif düşük riski var, önemli bir şey değil çoğu kişide oluyor deyip progestan yazdı. O arada sormayı unuttum acaba kesede kanama alanı mı görmüştür? Yani neye binaen hafif düşük riski dedi acaba? Ağır kaldırma dedi, 15 gün ilişki yasakladı. Daha uzun süre yasaklaması mı gerekirdi acaba yoksa ufak bir risk diye mi fazla yasak koymadı?