Tlytmr Nray sakın canım mümkün olduğunca baktırma başıma geldi ayrıca mecbur kalırsanda baktırmaya çok uzun baktırma
Nray Tlytmr şuan hiç iş yapmıyorum bi gün doktorda yattım ine verdi ilaç kulanıyorum 😢 allahın dediği olur
Nray Gokkusagivemucize bikere baka bilir acil durumda ama her gitmenede bakarsa bebek için iyi değildir
Tlytmr Nray cahilliğime geldi işte kilolu olduğum için üstten göremiyoruz dedi her seferinde bende böyle olacağını bilemedim hep alltan baktırdım .. 😭 çok dikkatli olun allah bebişini sana bağışlasın inşallah sağ salim kucağınıza alın ❤️
YagizAsyaMom Alttan baktırmak ile bebeğin düşmesinin pek bir bağı olduğunu düşünmüyorum yeri geliyor hepimiz alttan baktırıyoruz. Başınız sağolsun kaybetmişsin bebeğinizi. İsterseniz iyi bir hastanenin genetik bölümünden araştırın Sebebi neymiş. Pıhtılaşma vs başka bir Sebebi olabilir en azından diğer Gebeliğiniz rahat geçer
Tlytmr YagizAsyaMom bilemedim işte acaba mı dedim canım çünkü hiç üstten bakılamadı her gittiğimde alttan 7 8 kere gitmişimdir iyi dileklerin için çok teşekkür ederim zaten psikolojikmen çöktüm eğerki birdaha karar verirsem ilk işim dediğin olacak genetik test ❤️
Nray mavipanterannesi ayn banada öyle dedi doktor cnm şuan az kahve rengı geliyor ine ve ilacını kullanıyor um
YagizAsyaMom Tlytmr inşallah hiç pes etmeyin ne olur. He rşey olacağına varır böylesi hayırlıymış. Yine anne olacağınızı öğrenmek dileği ile 😘