Merveciim 10+5 deyim şu an ve dün geceden itibaren göbeğimden kasığıma doğru ağrı saplanıyor ve bu tekrarlıyor daha önce yaşayan var mı neyden kaynaklanıyor olabilir 🥹
Yenidenanne_ Merveciim ben de 10+1 im ilk haftalarda oluyordu Google’da rahim büyüyor ondan olur diyor dr da kasığım ağrıyo bacağımla beraber dedim bel fıtığı olabilir dedi