[silindi] Kizlar 6 hafta 2 gunluguz pembe gibi kan gelmis benden bilgisi olan yazabilir mi korkmaya basladim agrimda var
Ipek3427 [silindi] Yerleşme kanamasıdır canım korkma ama kasıklarında ağrı varsa doktora görünebilirsin
Esramuratt [silindi] kanama ne olursa olsun tehlikeli birsey lutfen direk acile gidin agrim da var diyosunuz biran once gidin lutfen 🙏
Mayasey [silindi] bugün doktora gidemezsen yarın sabah git mutlaka. Kendini yorma yat sürekli. Ben de geçirdim kanama hem de öyle az buz değildi ama ağrım var dedin ondan pek hoşlanmadım
SevCem [silindi] git görün . eğer kese da yada etrafında ise kanama ilaç verecektir. Kontrol şart git mutlaka