aysenuryusuf Kızlar 9 gün önce sezeryan doğum yaptım dikiş yerim iyiydi 2 gündür ağrımaya başladı dikişin üstü git gide şişiyor sertleşiyor normal bir durum mu bilgisi olan var mı