13 haftaya girmek üzereyim çarşamba gününden beri hafif kanama şeklinde lekelenme geliyor ve hafif kasık ağrısı yaşıyorum ilk oldugu gün doktora randevuya gittim ultrasondan baktı sorun yok bebekte dedi ama hala az da hala devam ediyor ne yapmalıyım acile gideyim mi siz yaşadınız mı hiç