Son adet tarihim 1 Ocak 30 ocakta test yaptım çift çizgi gördüm dün kan verdim ve sonucum 1121 çıkmış 4 haftalık olması gerekiyor diye hesaplamıştım 4 haftaya göre yüksek değil mi beta ilk hamileliğim de 4 hafta iken öğrendim 30 larda idi anlamadım bir şey 🫣