33.haftalık oldum ve bazen kalbim kendini garip bir şekilde hissettiriyor. Çarpıntı değil veya ağrı yok. rahatsızlık verici bir his. Yorgunluğa benzer. (Kardiyojiye gebeliğimin başından beri takipliyim zira kalbi delik olarak doğan bir bebekmişim. Kontrollerim temiz çıkıyor.) Acaba evham mı yapıyorum ? Bu durumu gebeliğinde yaşayan var mı?