Kızlar çarşamba gününden beri hafif pembe bir akıntı geliyor çatı muayenesinden sonra oldu diye düşünüyorum dün nst çekildim her şey normal çıktı sancım vs yok ama bu sabah yine kan ve regl olacakmışım gibi hafif ağrılarım var sizce doğum ne zaman başlar pazar gününe gün vermişti doktor bekleyeyim mi yoksa gideyim mi hastaneye