deryaa_milena Hanımlar merhaba 11. Haftamdayım yüzümde ilk haftalarda tek tük sivilce çıkmaya başladı hormonlardandır dedim şimdi iyice arttı normalde yüzümde sivilcelenme olmaz hiç. Çok moralim bozuluyor çözümü olan var mı ne iyi gelir?