Bebekbeklrkn Kızlar belim akşamdan bu yana çok ağrıyor kapı falan sildim akşam ondan olurmu ama dinlendim de hala aynı sizce doğum belirtisi mi bilen deneyimli anne varmı 😇
Ikimelekannesi_ Bebekbeklrkn 38+4 olduk bnde dunn vok iş yptim bugün akşam başladı ağrım özellikle sırtım agri kesici içtim uyumuşum biraz ama sanki adet ağrısı gibi ağrılar var 😪2 gebelik ama 1 hafta daha geçsin istiyorum 😪umarım bunlar normal agridir🫣😪😪