Kızlar bugün ilk idrarlar yaptım dün de test atmıştım ama markası garip hiç böyle kullanmadım daha önce ben silik çizgi görüyorum adetim gecikti sizce erken gebelik testi veya kaset test alıp tekrarlayayım mı bugün
https://mutluresim.com/image/nSC0bg