Btl-dlk Herkese merhabalar. Hamilelik sürecinde el kol uyuşma hissi yaşayan var mı acaba? Ellerimi biraz yukarıda tutsam hemen karıncalanma hissi başlıyor ve uyuşuyor. Korkmaya başladım. 34+4 haftadayım.
Meryeminannesi20 Btl-dlk evet yaşadım magnezyum eksikliği ile alakalı doktoruna söyleyin muhakkak geçmiş olsun
Btl-dlk Meryeminannesi20 Meryeminannesi20 tamam teşekkürler bu haftaki kontrollde mutlaka söyleyeceğim