Tgba2727 Bebeğim 36 hafta 4 günlük dogdu suyum fazlaydı bugün de sancı çıkınca sezeryana alındım 5 şubat di günüm ama doğdu kilosu cok iyi ama solunum sıkıntısı olduğu için kuveze aldılar aynı durumu.yasayanlar var mi
Tuba_a Tgba2727 Kilosu kaç? Merak etme annesi erken doğduğu için solunum sıkıntısı çekiyordur sağlıkla kucağına al inşallah. Çevremden öyle olup şu an canavar gibi çocuklar var endişelenme içini ferah tut
Tgba2727 4 kilo dedi hemşireler ciğer geliştirici de 2 hafta önce vurulmustum ama etki etmedi sanırım inşallah iyi olur verirler kuvezden nolur dua edin
Annecibebe Tgba2727 Yeğenim 32 haftalık doğdu entübe şekilde hemde Şuan 7 aylık çok çabuk topluyorlar korkmayın Allah yardımcınız olsun 🫶