Kızlar dün test yaptım gebelik öğrendim ama daha doktora gitmedim ilaçta kullanamıyorum kafama göre yarın doktor muanesi var uyuyamıyorum ilk defa çocuğum yattı bu kadar uzun ben uyuyamıyorum şaka gibi 😞Benimle aynı durumda olan varmı hamileyken acil ilaç yazarmı Her hapsirdikca karnım agriyo