minnos1mom Eşimden grip bulaştı, baş ağrısı burun akıntısı, sanki her yerim ağrıyor gibi hiç halim yok gibi, gribi nasıl atlatabilirim , grip olanlar nasıl atlattılar öneriniz varmı, nane limon günde bir defa içiyorum ama faydası yok gibi
miniiiikfasulye minnos1mom Ay canım bende şimdi aynı postu açtım çok kötüyüm uyuyamıyorum birbirimize dua edelim🤍geçmiş olsun hiç halim yok hapsirdikça karnım agriyo burun akıntısı kulak ağrısı
m_ergin minnos1mom ben bol bol meyve tükettim (özellikle mandalina) rahatsızlığımın ilk belirtilerinde. Ardından da ıhlamuru bal limonla içtim(ıhlamuru doktor izniyle günde 2 bardağı geçmeyecek şekilde içtim) veya ıhlamur olmadığında da sıcak kaynar suya sıktığım limonu az gene döktüm ne kadar şekerli içersin bilmiyorum ben kendi damak zevkime göre süzme baldan 2 tatlı kaşık koyuyorum birde elimde üzün pekmezi vardı onuda bir tatlı kaşığı koyuyorum ve karıştırıp sabahları veya akşamları içiyorum. birde bol bol istirahat ediyorum.
nrdn45 miniiiikfasulye yazıyorlar ben 2 hafta çektim kendimce geçirmeye çalıştım malesef başarılı olamadım hele burun tıkanıklığı beni öldürdü kadın doğum doktoruma yezdım saolsun o hemen bu kaç ilaç yazdı ance burun tıkanıklığım geçmeyinçe KBB ye yönlendirdi o da enfekte olduğumu ve enfeksiyonun bebeğe zarar vereceğini söyledi ve 1 hafta gebelikte kullanılabilecek yani b grubu antibiyotik kullandım..Evde geçiremiyorsanız doktorunuza başvurmanızı tavsiye ederim..Sanki ilaç kullanmamak daha iyiymiş gibi geliyor bize ama doktor bana enfeksiyon bebeğe antibiyotikten daha çok zarar verir dedi
Grglkbrr minnos1mom eczanelerden isteyebilirsiniz ben otacınınki kullandim yine doktorunuza danisin doktorum kullanabilirsin demisti bana.
Sadecemavii Kara mürver önermişti doktorum onu aldım ve kemik suyunu bolca kaynat iç demişti onu da yaptım 1 hafta sürmeden atlattım şükür