Shnayse Kizlar 39+6 haftalik hamileyim boyle surekli tuvalete cikma ihtiyaci duyuyorum ama damla damla renksiz seffaf sivi geliyor acaba amniyon sivisi midir anlayamadim?
Sema58 Shnayse sanmiyorum benim 32. Haftadan beri o sekilde idrarimin oldugu gunler oluyor bebegin hareketi pozisyonu degistigi icin baski yapip az az gelmesi normal bence tabi yine dr. Sor sen
Shnayse Sema58 yani sızıntı oluyormuş ya acaba ondan mı dedim 😊 Ama idrar sarı ve biraz kıvamlı ama bu dediğim beyaz şeffaf