Ya benim 3 gündür Alt karnımda aşırı sancım var kasığıma ve belime vuran dün nstue bağlandım sancı çıkmadı suyum bebek ve rahmimde iyiydi eve geldim ama gram uyku uyuyamıyorum acıdan enfeksiyonum var evet ama bu denli geçmeyecek sancı verir mi . Karnım 10 dk da bir taş gibi oluyor bebek toplanıyor bir tarafa yada karnım taş gibi oluyo karnıma giren sancıdan ölücek gibi hissediyorum bu nasıl bir şey anlamıyorum bunu yaşayan var mıı