Elifshn04 Reyhan-v merhaba ben dün doğum yaptım ebeler hariç tüm çalışanlar çok iyi ebeler sancı halındeyken bıraZ aceleci ve katıydılar ama geri kalan tüm hemsıreler herkes çiçek gibi 👍