Merv2111 Bebek arabası bakıyorum ama kafam çok karışık kullandığınız markalar ne memnun kaldığınız kullanışlı hafif
Asyaeylul2816 Merv2111 kabin boy alın travel pişmanlıktır marka olarka bütçenize en uygun hangisi olursa
Mamaegi Merv2111 bagi neo 2 aldık hafif ve katlanınca çok az yer kaplıyor henüz kullanmadık bu ay doğumum inşallah 🥹
2bebelianneee Merv2111 İkinci bebeğim için Kraft unique tercih ettik oğlum 2 yaşında Şuan bazen onun için kullanıyorum çok güzel bi araba ilk oğluma iki bebek arabası değiştirmiştik ikisi de kırıldı bu kez kaliteli bir şey olsun dedik
Ozlem2206 Merv2111 almaman gereken bı marka soyliyim bende casual Cadillac travel sistem asla alma eşek ölüsü gibi 😀
Merv2111 Asyaeylul2816 kabin boy nasıl oluyor resmî var mı internette baktım fakat kabin travel sistem diye yazıyor
Kubralpay Mamaegi 1 senedir kullanıyorum çok memnunum herkese tavsiye ederim. Tek elle kapanıp açılıyor az yer kaplıyor
Melikebldz Biz prego aria plus almayı düşünüyoruz prego aria ablamda vardı çok hafif ve pusette üstüne takılabiliyor daha sonrasında kabin boy oluyor 2024 yeni üretim olduğu için plus alacağız.
mrv1903 Cybex eezy s twist 2 aldım ben. Sürüşü kapanıp açılması vs çok güzel. Bebekle deneyemedik henüz.
Asyaeylul2816 Ozlem2206 travellern hepsi öyle canım tek kişi olarka kullanımı zor açması kapaması heryere kocamla giderim arabamın bagajında büyük rahat sığar diyen alabilir ama yinede ağır bir araba bir süre sonra yatak şeklini alan kuşamın kilit komşuda sıkıntı çıkarıyor çocuk bi anda pat sağa sola düşebilir Allah muhafaza
Seysey61 Kubralpay bende bagi neo 2 aldım kısmetse mayıstan sonra kullanacağım. Kabin boy değil ama kabin ölçülerine çok yakın oluyor kapanınca. Acaba uçakta sorun yaratırlar mı kabin diyip girsem ? Siz hiç tecrübe ettiniz mi
Gulsahgunhan Merv2111 kraft sky line travel sistem pusetli bir araba aldık kullanışlı olacakmi bilmiyoruz biraz gösterişli bir araba bakalım 🤔
blogmomies Merv2111 Prego Miosun çift yönlü olma kısmını sevdim. Sadece tutma kolunu oynatıp çift yönlü olarak kullanılıyor. Ben Bagi Easyfold 3 aldım bu arada ve aldıktan sonra gördüm Pregoyu. Ama yine de deneyimlenmiş olanlar daha iyi bilir. Şuanda Fiyatı bu saydıklarıma yakınsa Cybex markasına da bakın.
Asl_3535 Ben prego quatro travel sistem aldım aşırı memnunum mayısta olacak doğumum çok hafif bazen evin içinde bile sürüş yapıyorum elden kayıp gidiyor memnunum özellikleri de çok güzel hafiflik önemliydi benim için istediğim gibi de buldum 😃
_Gubo Merv2111 ben çok araştırdım ayrıca bebek mağazasında çalıştım hafif almanızı tavsiye ederim çok ağır olanları zor taşırsınız ben prego solo aldım netten bakarsınız taşıması falan çok kolay ve hafif Bi araba tavsiye ederim