Arzukamer Merhaba arkadaşlar iki gündür öksürük var öksürmemeye calisiyorum ama olmuyor icebilecigim sicaklari iciyorum öksürük düsüğü tetiklermi bi kac kisi kafami karstirdi korkutular acikcasi
Brcm08 Sanmam ,bende bi ara gulme krizlerindeydim karnim hop hop hopluyordu ozaman korktum bi arastirdim,bebek cok korunakli bi yerde oldugu icin etkilenmezmis, relax olmakda fayda var,sevgiler;)
NeslihanOner Canım öksürmekle hiç bir şey olmaz bebeğe o zaten kesenin içinde korunuyo ben de araştırmıştım baya. ilk öğrendiğimde hamileliğimi hasta olmuştum ama çok şükür bi sıkıntı olmadı