Sizinle birlikte açılan 10. Başlık heralde bir cok gebede var bu bende dahil 14 gün oldu kaşınıyorum. 36. Haftamdayım kolestazdan şüphelendik 2 defa doktora gittim testler yapıldı bir şey çıkmadı çok şükür ama krem fln bir şey de vermedi doktor bu haftalarda normal dedi. Vücudun çok kuru sürekli nemlendir dedi vazelin elimde dolaşıyorum birde duş iyi geliyor bana Allah yardımcın olsun 🙏 istersen sende bir test yaptır çünkü kolestaz tehlikeli bir şeymiş Allah korusun