Dmrcn benim şu an ikinci gebelik
34 haftalıkken biraz kasılmam oldu doktor muayene ederken gördü sonra bir gece yatış verdi serum ciğer geliştirici iğne yapıldı daha önce de toplam dört iğne ikişer ikişer yapılmıştı hastanede bir doz yapıldı yine. Ve yarım saat arayla hap içirdiler taburcu olduktan sonra ilaç falan yazmadı siz hangi doktora gidiyorsunuz özel mi devlet mi.. Ben devlete gidiyordum doğuma yakın özele geçtim Medicana ya İyi ki geçmişim çünkü devlette bana hiç ciğer geliştirici iğne yapalım falan demediler daha önce erken doğum yaptığım için riskliydim. İyi ki geçmişim özele Şu an 36 + 5 haftalık yarın kontrole gideceğim İlk doğduğum kesisizdi ama bunu planlı Sezeryan istiyorum Gün almak için gideceğim